5.0صدمني حجمها صغيرة 😅 بس نفس الصورة كل شي تمام وحلوه مع السلسال جميله باللبس وانا اخذتها ابيها لبس مش ادخار وفعلاً حلوه والتغليف جميل ومعاه فاتورة وان شاء الله ماهو اخر تعامل ❤️ حبيت المتجر
0.0ما شاء الله شحن سريع و منتج مميز
5.0ممتاز
5.0تعامل بمصداقية وراقي وسريع وثقة وجودة
5.0تجربة تسوق ناجحة . اسعار ممتازة . خدمة عملاء بروفشنال . شكراً متجر سبائك
5.0👍👏👏👏
5.0متميزين كالعاده
5.0القائمين على المحل لديهم امانة عالية